Servicemind har erfaring med Mystery Shopping

Mystery Shopping: Servicemind har masser af erfaring

Hej alle sammen! I dag skal vi tale om Mystery Shopping. Det skal handle om Servicemind, som er en virksomhed, der hjælper andre virksomheder med at nå deres yderste potentiale. De har mange års erfaring med tusindvis af besøg i alle forskellige brancher, og kan hjælpe dig med en vurdering af jeres salg, service, tilbudsgivning eller butik.

Hvad er Mystery Shopping?

Med Mystery Shopping får I et præcist billede af jeres fremtoning, og den service I leverer til kunderne – læs mere her. Hvad enten det er det fysiske møde, på telefonen eller via mail og chat, så er det noget, som kan hjælpe jeres virksomhed med mersalg og bedre service. Mystery Shopping er både B2C og B2B. Mystery Shopping findes i mange varianter og kan anvendes meget bredt. Det er lige fra det simple besøg, hvor pris og tilgængelighed kontrolleres, over det personlige salg og service, til længerevarende møder i banken, hos ejendomsmægleren eller ved bilforhandleren. Der er ud over fysiske besøg i butikker eller kundebesøg og Mystery Mailing og Mystery Calling. Her ”besøger” shopperen dit kontaktcenter ved at ringe eller skrive emails til jer. Der er mange måder at “måle” en virksomhed på, så derfor skal ServiceMind være med på alle platforme af kommunikation.

Hvornår anvender man Mystery Shopping?

Der er mange grunde til at have en Mystery Shopper fra Servicemind. I kan blandt andet udnytte kundestrømmen bedre ved at øge konverteringen, udvikle butikkens niveau for service- og salgsperformance, samt være sikker på, at butikken er ”salgsklar” med POS materiale, vareudstillinger, renlighed, indretning, lys og lyd. Derudover kan I evaluere konkurrenternes performance – salgssituationen eller rabatter, sikrer at butikkerne lever op til lovgivningsmæssige regler og krav, samt evaluere fx svartider og skriftlig kommunikation på email og nettet. Når der er besøg fra en Mystery Shopper afrapporteres det i et unikt online dashboard, som kan give jeres virksomhed det nødvendige overblik. I kan tilmed få individuelle rapporter med detaljerede beskrivelser fra besøget, så I kan analysere på service, salg osv. Servicemind hjælper også gerne med at læse disse igennem. Mystery shopping anvendes strategisk til opfølgning på træning og uddannelse samt intern kommunikation af jeres interne standarder for salg og service. Mystery Shopping giver altså en værdifuld viden om, hvordan kunderne oplever dét at være kunde hos jer.

Du kan læse meget mere om, hvad Servicemind kan tilbyde jer inde på deres hjemmeside, hvor du også kan komme i kontakt med dem.

Læs mere her.

About: Christina